Jelenlegi hely

ISACA

Feliratkozás ISACA hírcsatorna csatornájára
Az ISACA Magyarországi Egyesület a nemzetközi ISACA magyarországi szakmai szervezete.
Frissítve: 2 óra 19 perc

IDC Security Roadshow 2019

2019, február 20 - 13:47

Üzletbiztonság: kockázat és rugalmasság
2019. március 28. New York Palota Budapest
    A XVI. alkalommal megrendezésre kerülő IDC Security Konferencia tematikai íve felöleli az IT biztonságtól kezdve, az információ biztonságon át a tisztán üzleti biztonsággal foglalkozó kérdéseket egyaránt.
A technológia csak egy összetevője annak, hogyan gondoskodunk szervezetünk biztonságáról –
a folyamatok éppúgy fontosak, mint az architektúra, az alkalmazottak, a szabályozás és az irányítás. A szervezetek védelmének középpontjában az adatok és információk állnak, így valójában információbiztonságról beszélünk. Miután a biztonsági trendeket a digitális eszközök és a digitális üzletet határozza meg, így egyértelmű, hogy a tét az üzleti biztonság.   Összhangban az idei rendezvény fő témájával az IDC Biztonsági Konferencia Tanácsadó Testületébe meghatározó szervezetek, vállalatok releváns pozícióban levő szakértői, vezetői fogadták el felkérésünket, hogy tudásukkal és személyes részvételükkel támogassák a szervezőket a lehető legmagasabb szintű szakami tartalommal bíró rendezvény megszervezésében.   Büszkék vagyunk, hogy elfogadták felkérésünket és megtisztelik az IDC Biztonsági Konferenciát! A Konferencia Tanácsadó Testületének tagjai:   • Dr. Muha Lajos, IT biztonsági vezető, Magyar Államkincstár
• Dr. Bencsáth Boldizsár, egyetemi adjunktus, BME CrySyS Adat és rendszerbiztonsági Laboratórium
• Földi Tibor, IT biztonsági felelős, CIG Pannónia Biztosító
• Jakab Péter, IT biztonsági vezető, Raiffeisen Bank
• Balla Gábor, IT biztonsági menedzser, Wizz Air
• Varjas Gábor, csoport szintű IT biztonsági vezető, MOL
• Pávlicz György, Információbiztonsági Vezető, K&H Bank Zrt.; a Magyar Bankszövetség Információbiztonsági Munkacsoportjának Elnöke
• Dr. Vaskeba Erik, üzletbiztonsági vezető, Telenor Hungary
• Fényi Róbert, Data Protection Officer, Affidea
• Hagen István, CISO, Bonafarm Group
A Tanácsadó Testület tagjai, CISO-k és IT biztonsági szakemberek együtt vitatják meg a legfontosabb kihívásokat és veszik górcső alá az olyan informatikai és kiberbiztonsági problémákat, mint például:
• Hogyan változtatja meg a digitális transzformáció az üzleti életet és a biztonságot?
• Hogyan használjuk az AI-t, az automatizálást és az orkesztrációt?
• Melyek a feltörekvőben levő kibertámadások?
• Mi a hatása a mindenütt jelenlevő technológiának?
• Platform diszrupció - skálázható biztonsági innováció
• Kockázat - a bennfentes fenyegetéstől a NIS-irányelvig   Az egész napos konferencián rekordszámú megoldásszállító vesz részt, így a közönségnek alkalma nyílik első kézből találkozni a biztonsági szakma prominens képviselőivel és tájékozódni a legújabb trendekről.   VEGYEN RÉSZT ÖN IS A TAVASZI SZEZON LEGJELENTŐSEBB BIZTONSÁGI RENDEZVÉNYÉN!   REGISZTRÁCIÓ ITT! 
A rendezvényen való részvétel a végfelhasználó cégek képviselőinek ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
További információ:
Üveges Szabolcs
konferencia menedzser
IDC Magyarország
suveges@idc.com

Közgyűlés eredménye

2019, február 18 - 10:33

Tisztelt Tagtársaink!

2019. február 13-án megrendezésre került az ISACA Magyarországi Egyesületének közgyűlése. A tisztújítás keretében az ISACA budapesti tagozata a következő pozíciókra választott tisztségviselőket:
 

Elnökségi tagok:

Tarján Gábor

Zengőné Szeiler Andera Mária

 

Etikai Bizottsági tag:

Dombora Sándor

Pályázati felhívás - „Az év információbiztonsági újságírója 2019”

2019, február 6 - 11:51

A 2004-ben alakult Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület céljai között szerepel az információvédelem kultúrájának és ismereteinek magyarországi terjesztése. Ezzel a célunkkal összhangban 2019-ben ismét meghirdetjük „Az év információbiztonsági újságírója 2019” címet.

Az idén már tizennegyedik alkalommal hirdetünk pályázatot a cím elnyerésére, melyre bármely magyarországi médiában (elektronikus vagy nyomtatott sajtó) információ- és adatvédelem, információbiztonság témában publikáló újságíró jelentkezhet.

Az „Év információbiztonsági újságírója” cím nyilvános pályázat alapján kerül kiadásra.

A nyilvánosság megteremtése érdekében az Egyesület:

  • MTI hírben közzéteszi a pályázati felhívását,
  • Közvetlenül e-mail-ben megkeresi a lehetséges gazdasági és IKT lapok szerkesztőségét, hogy tegyenek javaslatot,
  • Saját honlapján – www.hetpecset.hu – közzéteszi a pályázati felhívást
  • Az Egyesület az LXXXIV. „Információvédelem menedzselése” szakmai fórumon bejelenti a felhívást (2019. január 16.)

A nyilvános meghirdetést követően magyar nyelvű pályázatot bármely természetes vagy nevében más természetes vagy jogi személy beadhat. A pályázatoknak tartalmaznia kell a következő információkat:

  • A pályázó neve
  • A pályázó elérhetősége (mobiltelefon, e-mail, esetleges saját honlap, blog)
  • Min. 5 darab 2018. január 1. utáni referencia publikáció (illetve nyilvánosan elérhető link), melyek
    • IKT biztonsági technológiákról,
    • IKT biztonság gazdasági hatásairól,
    • Információ- és adatvédelemről,
    • Információvédelmi menedzsment rendszerekről (kiemelten az ISO 27000 szabvány-család),
  • A pályázat beadó által jellemzőnek tartott adatok, melyeken keresztül az értékelők fel tudják mérni:
    • A pályázó által készített publikációk naprakészsége,
    • Az információbiztonsággal foglalkozó publikációk számossága 2018. január 1-től,
    • Az idevágó publikációk hány főt érnek el,
    • Elektronikus médiában való megjelenés.

Pályázatok 2019. április 26.-án 15:00-ig adhatók le elektronikus formában:

  • Munkaidőben (09.00 – 17.00) személyesen az Egyesület székhelyén (1102 Budapest, Szent László tér 20., Bajor Irodaház)
  • Postai úton a fenti címre megküldve, de a pályázónak kell gondoskodni a küldemény feladásánál arról, hogy a fenti határidőre beérkezzen a pályázat.
  • Elektronikus levélben a titkar@hetpecset.hu címre.

Az értékelést az Egyesület vezetősége a szakmai fórum látogatói által megismert és súlyozott szempontok alapján végzik:

  • Kiemelt szempontok:
    • Mennyire foglalkozik cikkeiben az információbiztonság gazdasági, nemzetbiztonsági, szervezeti hatásaival?
    • Mennyire elmélyült IKT technológiai és/vagy törvényi-szabványos szabályozási ismeretekről árulkodnak publikációi?
  • Fontos szempont:
    • Mennyire gyorsak, naprakészek az anyagai?
  • Szempontok:
    • Milyen gyakran publikál információbiztonsággal kapcsolatos témát?
    • Információbiztonsági publikációi hány embert érnek el?

Az „Év információbiztonsági újságírója” cím erkölcsi elismerés. A díjazott az Egyesület által kiadott oklevelet kap, és az egyesület MTI hírben teszi az eredményt közzé.

A Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület a pályázat eredményét 2019. május 15.-én a LXXXVI. Információvédelmi Szakmai Fórumon ismerteti.

Köszönjük, hogy időt szakított és megismerte elképzelésünket az általunk alapított az „Év információbiztonsági újságírója” címmel kapcsolatban! Kérjük, lehetőségeihez képest jelöltekkel és nyilvánosság biztosításával támogassa céljaink teljesülését!

Budapest, 2019. január 16.

Gasparetz András

Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület

elnök

sk

ISACA Második szerda - március

2019, február 6 - 10:06

Szeretettel meghívjuk a márciusi Második szerdai előadásunkra:

Szöllősi Zoltán: GDPR megfelelés első tapasztalatai

Dátum: 2019. március 13., szerda 17:00 óra

Helyszín: MNB - Budapest I. kerület, Krisztina krt. 39., Google térkép >>>

Az előadásról:

  • A Deloitte globális és regionális GDPR felmérések eredményeinek bemutatása.
  • A GDPR hatályba lépését követő hatósági aktivitások regionális kitekintése.
  • A hazai környezetben tapasztalt tipikus adatvédelmi hiányosságok, azok kockázata és lehetséges kezelési módjai, kiemelten az információbiztonság területén.
  • Bírságolási gyakorlatok.

Az előadóról:

Szöllősi Zoltán a Deloitte magyarországi IT Kockázatkezelési üzletágát vezető szenior menedzser. Zoltán több mint 16 éves tapasztalattal rendelkezik audit és tanácsadási projektek végrehajtásában és vezetésében különböző iparágakban,  a pénzügyi szektorra koncentrálva. Szakértői területe kiterjed az IT biztonság, IT kockázat és kontrol, IT projektmenedzsment, adatbiztonság témakörökre és IT-folyamatok ITIL vagy COBIT alapú vizsgálatára. Számos nagy méretű, komplex, regionális léptékű audit és tanácsadó projekteket vezetett, például ISAE3402 audit, IT auditok, törvényi megfelelés ellenőrzése, IT kockázatértékelések, ISO 27001 bevezetések támogatása, üzletmenetfolytonosság bevezetésének támogatása, GDPR felkészítés és bevezetés. Zoltán CISA (Certified Information System Auditor) minősítéssel rendelkezik és rendszeres előadó aktuális IT biztonsági szakmai kérdésekben. Számos IT biztonsággal és IT kockázattal kapcsolatos témában lát el szakértői szerepet a Deloitte-n belül, pl. GDPR, PSD2, elektronikus dokumentumkezelés, stb.

 

A rendezvényen való részvétel díjmentes, de NEM ISACA TAGOK számára regisztrációhoz kötött!

REGISZTRÁCIÓ >>>

Üzletmenet-folytonossági képzések a Fortix Academyn

2019, január 24 - 00:00

A FORTIX Academy február havi képzései:
Üzletmenet-folytonossági irányítási rendszer - 2019. február 5-6.
Üzletmenet-folytonossági menedzser - 2019. február 12-13-14.
Információbiztonsági irányítási rendszer - 2019. február 21-22.
Üzletmenet-folytonossági belső auditor - 2019. február 26-27.

A FORTIX Academy március havi képzései:
Üzletmenet-folytonossági menedzser - 2019. március 7-8-11.
Információbiztonsági irányítási rendszer - 2019. március 21-22.
Üzletmenet-folytonossági irányítási rendszer - 2019. március 26-27.


Mit nyújtanak Önnek a képzések?
Használható tudás és dokumentáció

Szakmai kompetencia, gyakorlati szemléletmód
Közép- és nagyvállalati tapasztalati példák, gyakorlatok
FORTIX Tanúsítvány

 

További információ és jelentkezés:

www.fortixacademy.hu

Közgyűlés 2019

2019, január 21 - 09:43
Tisztelt Tagtársak!
 
Az ISACA Magyarországi Egyesület (székhely: 2040 Budaörs, Ébner György köz 4.) 2019. február 7-én 10.00-kor tartja közgyűlését az MNB 1013 Budapest, Krisztina krt. 39. alatti épületében (korábban PSZÁF), melyre tisztelettel meghívunk.
Amennyiben a meghirdetett időpontra nem jelenik meg a szavazásra jogosultak min. 50,1%-os részaránya, úgy a közgyűlés határozatképtelen lesz. Erre az esetre a meghirdetett közgyűlés megismételt közgyűlési időpontját 2019. február 13-án 18:00-kor tartja az MNB 1013 Budapest, Krisztina krt. 39. alatti épületében.
 
Napirend:
1. Közgyűlési tisztségviselők (levezető elnök, jegyzőkönyvvezető, jegyzőkönyv hitelesítők) megválasztása
2. Elnöki beszámoló, szavazás
3. Etikai Bizottsági beszámoló, szavazás
4. Felügyelő Bizottsági beszámoló, szavazás
5. 2018-as éves gazdasági beszámoló, éves beszámoló elfogadása, szavazás
6. 2019-es tervek és költségvetés, szavazás
7. Tisztújítás: a mandátum lejárta miatt Kincstárnok megválasztása
 
Alább olvasható, hogy mi a lehetséges pályázható pozíció, illetve ahhoz milyen teljesítmény elvárások tartoznak. A pályázatnak minden esetben tartalmaznia kell a következőket:
- rövid bemutatkozás (max. 500 karakter)
- mely pozícióra/pozíciókra pályázol (pozíció megnevezése)
- miért vagy alkalmas a pozíció/pozíciók betöltésére (max. 500 karakter)
- nevezz meg 2-2 új eredményt, amelyet megválasztásod esetén az adott pozíció keretein belül hozzátennél az eddigiekhez (max. 500 karakter)
A szakmai pályázatot küldd a fb@isaca.hu email címre, amelyeket a beérkezés szerint honlapunkon publikálunk.
A 2018. évről szóló éves beszámoló 2019. február 5-ét követően lesz elérhető a weboldalon.
Minden tag megjelenésére feltétlenül számítunk!   Üdvözlettel:
Biró Gergely
elnök
(az Egyesület Elnöksége nevében)  
Pályázható pozíció:
Kincstárnok (Treasurer):
Kapcsolattartás a könyvelővel, rendelkezés az Egyesületi számla felett (bejövő számlákat és költségelszámolásokat határidőre történő kifizetése, a kimenő számlák kiegyenlítésének figyelemmel kísérése), éves pénzügyi terv készítése, havi pénzügyi beszámolók elkészítése, az Egyesület likvid pénzügyi helyzetének biztosítása, a könyveléshez szükséges dokumentumok gyűjtése és eljuttatása a könyvelőhöz, számlázás menedzselése, éves pénzügyi beszámolók elkészítése, adóbevallás.  

Pályázható pozíciók

2019, január 21 - 00:00

Kincstárnok (Treasurer):
Kapcsolattartás a könyvelővel, rendelkezés az Egyesületi számla felett (bejövő számlákat és költségelszámolásokat határidőre történő kifizetése, a kimenő számlák kiegyenlítésének figyelemmel kísérése), éves pénzügyi terv készítése, havi pénzügyi beszámolók elkészítése, az Egyesület likvid pénzügyi helyzetének biztosítása, a könyveléshez szükséges dokumentumok gyűjtése és eljuttatása a könyvelőhöz, számlázás menedzselése, éves pénzügyi beszámolók elkészítése, adóbevallás.

Minősítések munkacsoport vezetője (Director, Certifications): A Minősítések munkacsoport felkészítő kurzusokat szervez az ISACA minősítő vizsgáira, illetve COBIT oktatási tevékenységeket végez. A munkacsoport vezetője összefogja a fenti tevékenységeket, biztosítja, hogy azok a tervezett költség és időkeretbe beleférjenek. Kezeli a kurzusok végrehajtásához szükséges szerződéseket.
- Vizsga felkészítő CISA/CISM/CGEIT/CRISC képzések és vizsga menedzselése (felkészítő tanfolyamok szervezése, vizsga jelentkezés kezelése).
- A CSX minősítésekkel kapcsolatos vizsga felkészítő képzések és vizsga menedzselése (felkészítő tanfolyamok szervezése, megtartása, vizsga jelentkezés kezelése).
- Koordinálja a CobiT-tal kapcsolatos tevékenységeket.   Etikai bizottsági tag (Ethical board):
Az etikai bizottság az ISACA etikai kódexe alapján jár el a tagok közötti etikai ügyekben. Az etikai bizottság a hozzá benyújtott ügyet kivizsgálja, arról jelentést fogad el.     

A pályázatnak minden esetben tartalmaznia kell a következőket:
- rövid bemutatkozás (max. 500 karakter)
- mely pozícióra/pozíciókra pályázol (pozíció megnevezése)
- miért vagy alkalmas a pozíció/pozíciók betöltésére (max. 500 karakter)
- nevezz meg 2-2 új eredményt, amelyet megválasztásod esetén az adott pozíció keretein belül hozzátennél az eddigiekhez (max. 500 karakter)


A szakmai pályázatot küldd a fb@isaca.hu email címre, amelyeket a beérkezés szerint honlapunkon publikálunk.

ISACA Második szerda - február

2019, január 18 - 14:28

Szeretettel meghívjuk a februári Második szerdai előadásunkra:

Julian Gouez:  Robotic process automation (RPA) for auditors and controllers

Dátum: 2019. február 13., szerda 17:00 óra

Helyszín: MNB - Budapest I. kerület, Krisztina krt. 39., Google térkép >>>

Robotfolyamat-automatizálás (RPA) az auditorok számára: A robotfolyamat-automatizálás az egyik legkedveltebb módja az ismétlődő feladatok automatizálására, amely a vállalkozás szinte minden részlegén alkalmazható, beleértve az informatikai, pénzügyi, számviteli, HR vagy marketing feladatokat. és megfelelés. Ez előadásban ezekre az alkalmazási lehetőségeke fogunk összpontosítani, és megmutatni, hogyan kezdjünk egy auditot az RPA-val!   Julian Gouez, Regionális értékesítési vezető
 
Több mint 15 éves nemzetközi tapasztalattal rendelkezem az informatikai szektorban, különösen a szoftveriparban , technikusi pozícióból indulva a kereskedelmi, vezetői pozícióig.
Regionális értékesítési menedzserként az EMEA és az APAC közvetlen és közvetett értékesítéséért  vagyok felelős, emellett feladatom az ügyfeleink kezelése, forgalmazói hálózatunk irányítása és új piacok fejlesztése.   Angol nyelvű előadás!

A rendezvényen való részvétel díjmentes, de NEM ISACA TAGOK számára regisztrációhoz kötött!

REGISZTRÁCIÓ >>>

AZ ELŐADÁS UTÁN AZ ISACA MAGYARORSZÁGI EGYESÜLET ÉVES KÖZGYŰLÉST TART!

-----

RPA for auditors and controllers: Robotic process automation (RPA) has been gaining traction as one of the most popular way to automate repetitive tasks for almost any department in our organizations, including IT, finance, accounting, HR or marketing, and increasingly, audit and compliance. Today, we will focus on these aspect and show you how to start with RPA for Audit!

Julian Gouez - Regional Sales Manager
 
After more than 15 years in a multi-lingual and international environment I acquired a wide experience in the IT sector, especially in the software industry, evolving from a technical position to commercial and managerial role.
As Regional Sales Manager, I am now responsible for both direct and indirect sales in EMEA and APAC, taking care of our customers, managing our distributor's network and developing new markets.

The presentation will be held in English!

The event is free of charge, for NON-ISACA members the registration is mandatory!

REGISTRATION >>>

THE ANNUAL GENERAL MEETING OF ISACA BUDAPEST CHAPTER WILL BE HELD  AFTER THE PRESENTATION!

EIVOK-8. Információbiztonsági Szakmai Fórum

2019, január 11 - 14:31
A HTE Információbiztonsági szakosztálya - EIVOK vezetősége nevében tisztelettel meghívom az EIVOK nyolcadik információbiztonsági szakmai fórumára.   Időpont: 2019. január 31.
Helyszín: Nemzeti Közszolgálati Egyetem Oktatási Épület 1083 Budapest, Üllői út 82. O 114-115 MULTI terem
Program:
16.30 – 17.00 Regisztráció
17.00 – 17.10 Megnyitó
17.10 – 17.40   Változások az elektronikus információbiztonság jogi szabályozásában - Dr. Bodó Attila Pál, Emberi Erőforrások Minisztériuma, Szervezetbiztonsági, Informatikai és Dokumentációs Főosztály, főosztályvezető, biztonsági vezető
17.40 – 18.10   Mi történt valójában? avagy hack/crak történetek 90-es évektől napjainkig itthon és külföldön - Török Szilárd, Datron ITS Zrt., IT Vezető Biztonsági Szakértő
18.10 – 18.40 Aktualitások a GovCERT-nél, Marsi Tamás, Nemzeti Kibervédelmi Intézet, GovCERT, Incidensmenedzser
18.40–19:00 Kerekasztal egy aktuális téma margójára: Szerepkörök felelőssége az információbiztonságban, Dr. Magyar Sándor, NKE NBI egyetemi adjunktus
19:00 – Kötetlen beszélgetés   A rendezvény ingyenes, de regisztráció köteles, jelentkezni itt:  http://www.hte.hu/eivok-regisztracio
CPE pontszerzési lehetőség! Az előadáson való részvétel esetén 2 CPE pont szerezhető. 

Információvédelem menedzselése LXXXIV. Szakmai fórum

2019, január 7 - 16:00
A Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület meghívja Önt, a 2019 január 16-án tartandó, "Információvédelem menedzselése LXXXIV. Szakmai Fórum" rendezvényére.
A Rendezvényünk Helyszíne a Lurdy Konferencia-és Rendezvényközpont (1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.)   A rendezvény programja:
09.30 – 10.00 Érkezés, regisztráció
10.00 – 11.30 Köszöntő és bevezető gondolatok - Aktualitások az információvédelem területén - Tarján Gábor (Hétpecsét Egyesület) alelnök
Szolgáltatói kötelezettségek a NISZ irányelv kapcsán - dr. Bonnyai Tünde (Miniszterelnöki Kabinetiroda) belbiztonsági referens
Biztonságos szoftverek fejlesztése, a „by design” elv a gyakorlatban - Hornák Zoltán (SCADEMY Biztonságos Programozás Akadémia Kft.) ügyvezető igazgató
11.30 – 11.50 Kávé szünet (kávé, üdítő, pogácsa, aprósütemény)
11.50 – 13.00 Adatvédelmi technológiák áttekintése - Hargitai Zsolt (Micro Focus) üzletfejlesztési igazgató Előadás felkérés alatt    A Szakmai fórum az ISACA Hungarian Chapter által támogatott rendezvény, CPE pontszerzési lehetőség.
Kérjük részvételi szándékát jelezze legkésőbb 2019. január 13-ig elektronikus regisztrációval a honlapon keresztül.   REGISZTRÁCIÓ >>>  

ISACA Második szerda - január

2018, december 10 - 12:07

Szeretettel meghívjuk a januári Második szerdai előadásunkra:

Kocsis Tamás: Post Data Breach Stress Disorder (PDBSD)  – kiszivárgott információk észlelése és kezelése

Dátum: 2019. január 9., szerda 17:00 óra

Helyszín: MNB - Budapest I. kerület, Krisztina krt. 39., Google térkép >>>

Kétféle vállalat létezik: akinél már következett be data breach, és akinél még nem derült ki – lehet általánosítani, és lássuk be, nem minden alap nélkül. 

Az elmúlt évek eseményeit figyelembe véve a legtöbb nagy szervezetről derült már ki, hogy érintett ilyen eseményekben, a klasszikus Facebook/Google páros mellett olyan „intézményekről” beszélünk, mint a Deloitte, FireEye, Veeam, Apollo, T-Mobile, C&A, Newegg, Reddit, vagy az ENSZ és a Pentagon. 

Az előadásban a kiszivárgott információk keresésének módszereit, technikai lehetőségeit járjuk körül. 

Megnézzük, hogyan lehet akár Clear/DarkNet környezetekre open source eszközökből információvadász rendszert építeni, illetve néhány olyan fizetős szolgáltatást is megnézünk, amelyek segítségünkre lehetnek az early warning és post breach észlelés kialakításában.

A rendezvényen való részvétel díjmentes, de NEM ISACA TAGOK számára regisztrációhoz kötött!

REGISZTRÁCIÓ >>>

Az előadásban külön hangsúlyt kap, hogyan járjunk el, ha megesik a baj, melyek azok a magatartási formák és eljárások, amelyek nemhogy nem segítenek, de csak nehezítik a helyzetünket.

Tagsági státusz megújítás 2019. évre

2018, december 1 - 00:00

Kedves Tagtársunk!

Örülök, hogy idén tagjaink között voltál az ISACA Budapest Chapterben és remélem, hogy te is megtaláltad a számításaidat, megkaptad a számodra fontos értékeket és igénybe vetted a Chapter által kínált szolgáltatásokat. Mint a nemzetközi ISACA hírekben olvashattad, december végével lejár az éves tagsági státusz és már megkezdődött a megújítási ciklus a 2019-es évre. Javaslom, hogy ne hagyd az utolsó pillanatra a megújítást, mert így lemaradsz az első 100 megújító tagunknak küldendő ajándékról is!

Fontosnak tartjuk, hogy erősödjön a Budapest Chapter, jövőre még több kollégát segíthessünk hozzá a tagsággal járó előnyökhöz és lehetőségekhez és azt is szeretnénk, ha minél több tagtársunk választaná ismét Egyesületünket. 

Szeretnénk neked segíteni néhány tanáccsal és javaslattal a sikeres megújításod érdekében:

  • A megújítást a www.ISACA.org/renew oldalról közvetlenül indíthatod, és elérheted a My ISACA / MyCertifications oldalról is.
  • Ne felejtsd el a 2018-as évre vonatkozó CPE pontjaidat ellenőrizni és feltölteni a minősítéseidhez. A Budapest Chapter által kiadott CPE kártyával látogatott események pontjainak feltöltését a HQ felé 2018.december 31-ig automatikusan végrehajtjuk, neked már csak véglegesítened kell a pontokat.
  • A CPE pontokkal kapcsolatos részletes feltételekről tájékozódhatsz a minősítésedhez tartozó CPE Policy oldalon. Mintaként itt a CISA CPE Policy.
  • Remélem, hogy sok ingyenes rendezvényünkön (mert vannak szép számmal) találkozunk a jövőben és elégedett tagunk leszel.

Ha kérdésed lenne, akkor szívesen állunk rendelkezésedre az alábbi elérhetőségeinken:

 

Horváth Pál,

Membership Director

     

EIVOK 7. Információbiztonsági Szakmai Fórum

2018, november 7 - 10:17

A HTE Információbiztonsági szakosztálya (EIVOK) a Információbiztonsági Szakmai Fórumokon keresztül kéthavonta áttekinti az információbiztonsági kihívásokat és a megoldási alternatívák megosztásával, tapasztalatcsere útján a napi információbiztonsági munka szervezeti, nemzeti és nemzetközi szintű erősítéséhez hozzájárul. Szakosztályunk elhívatott abban, hogy tudásmegosztás útján, egymást támogatva, összehangoltan a szakmai est által nyújtott kereteken keresztül új megoldásokat kínáljon a hazai és nemzetközi kihívásokra, figyelembe véve az aktuális tendenciákat. 

 

Az EIVOK 7. Információbiztonsági Fórumának programja hamarosan elréhető lesz (www.hte.hu), témái között  várhatóan szerepel a NEIH - Ibtv. 14. § Osztályba sorolás és a biztonsági szint ellenőrzési tapasztalatai, biztonsági hiányosság elhárítása, A Balabit sztori, az információbiztonsági tudatosság érettségi szintjének mérése szervezetekben, illetve a KIBEV. 

Időpont: 2018. november 29. 

Helyszín: Nemzeti Közszolgálati Egyetem Oktatási Épület 1083 Budapest, Üllői út 82. O 114-115 MULTI terem 

Az előadáson való részvétel esetén 2 CPE pont szerezhető.

Információvédelem menedzselése LXXXIII. Szakmai fórum

2018, november 7 - 10:13
 

A Hétpecsét Információbiztonsági Egyesület meghívja Önt, a 2018 november 21-én tartandó, "Információvédelem menedzselése LXXXIII. Szakmai Fórum" rendezvényére.

A Rendezvényünk Helyszíne a

Lurdy Konferencia-és Rendezvényközpont

(1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12-14.)

A rendezvény programja:

09.30 – 10.00 Érkezés, regisztráció

10.00 – 11.30 Köszöntő és bevezető gondolatok - Aktualitások az információvédelem területén

Csuka Dénes (Hétpecsét Egyesület) titkár

Az információbiztonsági tudatosság érettségi szintjének mérése szervezetekben

Tarján Gábor (Hétpecsét Egyesület) alelnök

IoT szenzorok biztonsági kérdései és megoldásuk

Dr. Varga Pál (BME Távközlési és Médiainformatikai Tanszék) egyetemi docens

11.30 – 11.50 Kávé szünet (kávé, üdítő, pogácsa, aprósütemény)

11.50 – 13.00 Az üzleti titokról

Dr. Dósa Imre (Budapest Bank Zrt.) adatvédelmi tisztviselő

Túl a GDPR homokozón, avagy merre tart az adatvédelem a nagyvilágban?

Fazakas László (ADP Partners Kft.) adatvédelmi szakértő

 

A Szakmai fórum az ISACA Hungarian Chapter által támogatott rendezvény.

CPE pontszerzési lehetőség.

Kérjük részvételi szándékát jelezze legkésőbb 2018. november 18-ig elektronikus regisztrációval a honlapon keresztül.

Pályázati felhívás - Az év középfokú digitalizációs iskolai tanári csapata 2018

2018, november 5 - 11:45

A pályázatot a Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetsége (VISZ ) írja ki a magyarországi működésre bejegyzett, érvényes működési engedéllyel rendelkező középfokú oktatási intézmények részére, amelyekben a rendszeresített képzés főállásban oktató tanárok közreműködésével valósul meg.

 

A pályázat kiírása és értékelése a tanévet követő ősszel történik meg, a díj átadására – ünnepélyes keretek között – decemberben, a VISZ éves záróünnepségén kerül majd sor. A pályázat kiírását, a beérkezett anyagok értékelését és a díj odaítélésére vonatkozó előterjesztést a VISZ szakértőkből és szakújságírókból álló bizottsága segítségével készíti el. A döntést – ennek figyelembevételével – a VISZ elnöksége hozza meg. A VISZ „Az év digitalizációs középfokú iskolai tanári csapata” szakmai díjjal a közvetlen oktatási munkában oroszlánrészt vállaló, munkájukban a digitális transzformációt, az informatika mindent átszövő hatását felhasználó tanári közösség erkölcsi-anyagi elismerésének emeléséhez szeretne hozzájárulni. A díj nem pályakezdőknek szól, és nem életműdíj!
A zsűri a következő szempontok szerint fogja értékelni a középfokú oktatási intézmények pályázatban megjelölt csapatainak elmúlt 1-2 éves munkáját:
• az új digitalizációs szemlélet, a korszerű módszerek, megközelítések használata tantárgyak oktatásában, számonkérésében;
• új módszerek, korszerű tanítási, számonkérési segédanyagok kidolgozása, modern technológiák felhasználása a tantárgyak oktatásban és számonkérésében;
• meglévő digitális oktatási, szakmai anyagok felkutatása, felhasználása, akár magyar, akár idegen nyelven;
• a fentieket legalább három tantárgyban érvényesíteni kell:
   o gimnáziumok esetében legalább egy humán és egy reál tárgyban,
   o szakgimnáziumok, szakközépiskolák esetében legalább egy szakmai és egy humán tárgyban;
• iskolai élet digitális közösségi terének interaktív használata.

A zsűri két körben választja ki a díjazottat. Először egyéni javaslatok alapján kialakítja a díjra esélyes oktatók egy szűkített körét, és behívja őket meghallgatásra. A beérkezett pályamunkák alapján a zsűri kiválasztja a személyes meghallgatásra is érdemes jelölteket, s kiválasztja a díjra legérdemesebb személyt.

„Az év középfokú digitalizációs iskolai tanári csapata 2018” díjazása 1 000 000 Ft és egy emléktábla.
A díjat – a hatályos jogszabályok figyelembevételével – a nyertes pályázatot benyújtó intézmény által megnevezett legalább közhasznúnak minősített alapítványnak utalja át a VISZ , amely gondoskodik a díjazott csapat által elkészített pályaműért járó szakmai díj folyósításáról.

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer